人文科学におけるe-リサーチのためのWeb環境 |
稲葉光行/著 |
|
Web技術と視覚表現 |
斎藤進也/著 |
|
ビデオゲームアーカイブと集合知 |
細井浩一/著,中村彰憲/著,上村雅之/著,福田一史/著,大野晋/著 |
|
遊びとしてのビデオゲーム研究 |
尾鼻崇/著,上村雅之/著 |
|
ゲーム・スタディーズのための研究基盤創生 |
尾鼻崇/著,上村雅之/著 |
|
3Dメタバースを用いた日本語・日本文化学習環境の構築 |
玉井未知留/著,稲葉光行/著,細井浩一/著,Ruck Thawonmas/著,上村雅之/著,中村彰憲/著 |
|
コミュニケーション支援環境としての仮想空間とその応用 |
浅田恵佑/著,細井浩一/著 |
|
仮想環境での鑑賞者の観覧行動に対する視覚的分析ツール |
Kingkarn Sookhanaphibarn/著,Ruck Thawonmas/著,稲葉光行/著 |
|
Web environment for e-research in humanities |
Mitsuyuki Inaba/著 |
|
Web technology and visual expression |
Shin’ya Saito/著 |
|
Video game archive and collective Knowledge |
Koichi Hosoi/著,Akinori Nakamura/著,Masayuki Uemura/著,Kazufumi Fukuda/著,Shin Ohno/著 |
|
Study of video game as play |
Takashi Obana/著,Masayuki Uemura/著 |
|
The creation of research infrastructure for game status building online database of user’s guides provided with video game software |
Takashi Obana/著,Masayuki Uemura/著 |
|
Constructing Japanese language/culture learning environment using 3D metaverse |
Michiru Tamai/著,Mitsuyuki Inaba/著,Koichi Hosoi/著,Ruck Thawonmas/著,Masayuki Uemura/著,Akinori Nakamura/著 |
|
A metaverse as a communication support environment and its applications |
Keisuke Asada/著,Koichi Hosoi/著 |
|
Visual analytics tool for visitor circulation in virtual environments |
Kingkarn Sookhanaphibarn/著,Ruck Thawonmas/著,Mitsuyuki Inaba/著 |
|